maandag 27 augustus 2012

OOTD- Back to school

Hee allemaal,

Vandaag was het voor ons weer de eerste schooldag en daarom hier voor jullie een outfit of the day voor het niewe schooljaar!


 Omdat de army printjes weer helemaal terug zijn, wist ik meteen dat ik dit jasje wilde hebben toen ik hem in Brussel tegenkwam. Hij hing in een geweldige vintagewinkel, 'Foxhole' en hij kostte maar 18 euro! Bovendien is ie van een echte militair geweest haha (; Verder heb ik een zandkleurig hemdje van de H&M aan, een tregging van de Pieces en m'n all stars.
Mijn überschattige armbandje van de Bijou Brigitte die ik van Tess voor m'n verjaardag kreeg.

 Oorbellen van de Accesorize (€9,95)
De ooglook van vandaag is niet helemaal goed te zien op de foto, maar hiervoor gebruikte ik mijn Douglas palette met wit en grijs tinten en mijn quatro palette van The Body Shop met goud- en bronstinten. Oja, en mascara van Yves Rocher.


Omdat het vandaag rond de 20 graden zou worden maar er niet heel veel zon zou zijn besloot ik een trui en een kort broek aan te doen. Normaal draag ik deze combinatie nooit, maar met dit weer is het juist heel praktisch. De trui en de shorts zijn van Zara, de All stars heb ik uit een soort van tweedehands winkel in Amsterdam.

Ik wilde altijd al een kort broekje met van dit soort zakken. Ze hebben een leuk printje van een Engelse vlag erop. Heel leuk, alleen onhandig dat het er een beetje raar uit ziet als je spullen in je zakken stopt, haha (:

Deze ketting is van de Pull&Bear. Hij is eigenlijk roze van kleur, maar als je hem omdraait is hij deze kleur goud.

Om de gouden kettig ergens mee te laten matchen koos ik voor deze goudkleurige armbandjes. De linker is van de H&M en de rechter is van de Pieces.

Op mijn nagels koos ik voor een metallic kleur. De grijze kleur is van de Hema in de kleur Metallic en het zwarte lijntje heb ik gemaakt met de nail art nagellak van Essence in de kleur 09 mysterious black

 Sara heeft bij mij een subtiele ooglook aangebracht met haar vera valenti palette uit de Glossybox en met het quatro oogschaduw palette van de Body Shop uit haar ooglook.

Dit waren dan onze looks voor de eerste schooldag,
hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en laat ons weten wat jij aandoet als je weer terug naar school gaat!

Liefs,
Tess en Sara

1 opmerking: