vrijdag 3 augustus 2012

Shoplog A'dam Sara

Heeheee,

Zo, dat duurde even maar hier is ook mijn shoplog van Amsterdam! Het was echt superleuk en zo als je zult zien is dat shoppen ook wel gelukt gheghe.. Nou ja, op zich valt het nog best wel mee. Maar sommige dingen zijn gewoon te onzinnig haha.

Ballerina's van de H&M, volgens mij €20
Dit is dus zoiets wat ik totaal niet nodig heb, ik heb al iets van 80 paar van dit soort flut schoenen. Okee een beetje overdreven, maar ik heb toch wel een aardige verzameling H&M, Primark en VanHaren schoenen van niet zo'n geweldige kwaliteit. Maarja, ze zijn toch gewoon te schattig om te laten liggen? (;


Blush van Rituals, 'Peach Glow', (€15,90)
Dit is echt een hele mooie peachy blush! Hier ben ik echt heel blij mee (: Het is een mooie warme kleur die me, al zeg ik het zelf, goed staat haha.


 Face and Body Foundation van MAC, (€33)
Tadaaaa, Mijn MAC foundation!! Echt een hele fijne foundation, hij geeft totaal geen pannenkoekeffect en doordat hij een beetje transparant is, is het echt precies de goede kleur voor mij! Ja, dit is dat geld echt wel waard. Ik krijg nu wel een beetje meer onzuiverheden, maar ik weet niet of dit door de foundation komt hoor. Het kan ook gewoon de tijd van de maand zijn zeg maar haha, laten we dat hopen!

 De kleding die ik gekocht heb:



Don't mind Alex Pettyfer ^



Witte blouse met gouden studs van Zara, (€40)
Normaal vind ik 40 euro wel veel voor een blouse, maar deze is zo mooi en ik heb me voorgenomen er heel lang mee te gaan doen!

Lichtroze blouse van Monki, (€22)
Nog een blouse! Haha, ik vond hem zo lief, deze moest ik hebben. (;

Bodybutter Mango van de Bodyshop, (€5)
De befaamde bodybutter van de Bodyshop nam ik ook even mee! Deze bodybutter is gewoon écht zachte boter, mmm...

 Nog drie onzin dingen van de H&M:

 Mini lipgloss en lipstick voor aan je tas, (€4,95)
Tja, wat moet ik hier nog over zeggen, dit koopt toch iedereen als je er de kans voor krijgt?

 Lipgloss, (€0,50)

 Eau de toilette Lagoona Party, (€4,95)
Dit is echt een heerlijk luchtje, echt zo zomers! Natuurlijk wel snel vervlogen, maar ja wat verwacht je voor die prijs...

 
Impress Nepnagels, (€9,95)
Nepnagels vinden veel mensen al gauw ordinair en ik moet toegeven dat ze ook heel snel ordinair kunnen zijn. Maar als je nepnagels vindt van normale grote die ook nog een natuurlijke kleur hebben, kan het er juist heel verzorgd uitzien! En dat vind ik bij deze nagels het geval, ze zijn makkelijk aan te brengen, beschadigen je nagels niet en blijven een week zitten. Bij mij trouwens niet, want na 4 á 5 dagen zat er eentje los en toen heb ik ze er meteen maar allemaal afgetrokken :$ Maar over het algemeen ben ik dus heel tevreden! Helaas dachten mijn ouders en mijn broer er heel anders over, ze vonden dat mijn imago werd aangetast met deze nepnagels. Ach, de grootheden van deze wereld werden in het begin ook nooit begrepen... (;

Okee, dit was het alweer. Hopelijk vonden jullie het leuk en voor nu nog een fijne zomervakantie!

Heel veel liefs,
Sara





Geen opmerkingen:

Een reactie posten