maandag 13 augustus 2012

tribal, fluor en army

hee allemaal,

de nieuwe collecties liggen weer in de winkel en dat betekent dat er weer nieuwe trends opkomen.
De volgende trends vinden wij erg leuk!

tribal print

De tribal prints waren niet alleen deze zomer in maar worden ook voor het najaar weer hot!
Deze print is terug te zien in shirts, broeken, rokjes en ga zo maar door. Ook wij vinden deze trent heel leuk. Items met tribal print zijn leuk te combineren met bijvoorbeeld simpelere kledingstukken wat de print extra opvallend maakt.




vooral de strakke rokjes met tribal print zijn veel terug te zien. Ze zijn te koop bij onder andere de Bershka.

Maar niet alleen kleding in tribal print is in, ook accesoires met deze print heel erg leuk! 







Vooral de I-phone achterkantjes zijn echt leuk! Als ik een I-phone had gehad, had ik er zeker zo eentje aan geschaft! De sjaals en de tassen zijn sowieso veel te zien tegenwoordig, maar in tribal print zijn ze natuurlijk extra leuk (:
Ook voor in het najaar: Een tribal legging, veel te vinden bij de River Island, en een tribal print trui!
Vooral die laatste is een goede combinatie nu grote truien weer in zijn.
En natuurlijk kun je deze print ook op je nagels dragen, hoewel je daar wel veel talent voor moet hebben om dat na te kunnen maken (;

 

fluor en felle kleuren

Vooral deze zomer waren ze veel te zien in winkels, felle kleuren. Veel gezelliger natuurlijk dan grijze of zwarte kleding!





Nagels zijn weer in alle kleuren te zien, dus ook in het fluoriserende geel, net zoals rokjes en hakken!

Toen ik laatst bij de zara was zag ik deze leuke armbandjes. Dit zijn twee voorbeelden van een collectie van accesoires in felle kleuren gecombineerd met metalic en diamantjes.



Deze armbandjes kun je met van alles combineren. Je kunt ze dragen met basic kleding als een zwart of wit shirtje maar je kunt ze natuurlijk ook met andere felle kleuren combineren. Vooral handig om je outfit mee op te fleuren!

Een tijdje geleden al weer hadden Sara en ik deze tassen gekocht. We vonden ze toen gewoon heel apart en leuk, maar nu passen ze dus ook nog in deze stijl.



Ze zijn van de Pull&Bear en ook te koop in fel geel.

Wij zijn dus al helemaal into de felle kleuren, maar ook donkerdere kleuren hebben op dit moment hun plaats ingenomen. Zoals de volgende stijl.

In the army

En last but not least is de legerstijl weer helemaal in. Vooral bij Zara en h&m vind je deze print overal in terug. Ik moet zeggen dat ik er in het begin niet gek van was. Sara vond het vanaf het begin af aan al leuk en nu ik heb gezien hoe je de kleding kan dragen en combineren ben ik er ook weg van.




Vooral het laatste jasje vind ik helemaal geweldig. Deze is bij Zara te koop voor 60 euro. Best wel prijzig dus en daarom is dit jasje absoluut een item die op mijn wish-list gaat!

Hopelijk zijn jullie nu ook gek op deze stijlen! Laat weten wat je er van vond en wat jou favoriete stijl is voor deze zomer/winter (:

dikkekus,
Tess



Geen opmerkingen:

Een reactie posten